FANDOM

Csgo-opwildfire-pass.png

Yaban Ateşi Operasyonu bileti

Yaban Ateşi Operasyonu, Counter-Strike: Global Offensive 'deki yedinci operasyondur. Kan Tazısı Operasyonu 'ndan sonra gelir.

Genel bakışEdit

Yaban Ateşi Operasyonu 17 Şubat 2016'da yayımlanmıştır. Oyuna yedi yeni topluluk yapımı harita eklemiştir ve Nuke haritasının yenilenmiş halini oyuna eklemiştir. Operasyonun bitiş tarihi 17 Haziran 2016 olarak ayarlanmıştır.

Ayrıca oyuna yeni "Yıldırım" görevleri eklenmiştir. Bu görevler rekabetçi maçlarda geçerlidir ve oyuncu bu görevlerden birini tamamlarsa bonus XP kazanır.

Operasyonda yayınlanan bütün haritaları oyuncular ücretsiz olarak oynayabilir.

HaritalarEdit

RozetEdit

Csgo-opwildfire-coins.png

Yaban Ateşi Operasyonu Rozeti

Önceki operasyon rozetlerinde de olduğu gibi bu rozet de oyuncunun tamamladığı görevlerin ve rekabetçi modda oynadığı Aktif Operasyon haritalarındaki başarılarının istatistiğini tutar.

Rozet İlerlemesiEdit

  • Bronz: Bileti satın al
  • Gümüş: 9 yıldız kazan
  • Altın: 14 yıldız kazan

SeferlerEdit

Csgo-opwildfire-journal.png

Kan Tazısı Operasyonu 'nda da olduğu gibi her görevden önce gösterilen bir hikaye vardır. Oyuncular görevleri tamamlayarak XP kazanır.

Mevcut SeferlerEdit

Gemini
Gemini Seferi'nde 23 adet Muhafız görevi ve 3 ko-op görevi bulunur. Diğer görevlerden farklı olarak bu görevler istenilen zamanda tekrardan oynanabilir.
Yaban Ateşi
Yaban Ateşi Seferi'nin görevleri Basit Eğlence, Silah Yarışı ve Ölüm Maçı modlarındadır.

Dış bağlantılarEdit

Also on FANDOM

Random Wiki