FANDOM

Counter-Strike: Source hayranlarının favorilerinden biri olan USP-S tabancası, silahın geri tepme oranını azaltırken aynı zamanda sesini de bastıran ve takıp çıkarılabilen bir susturucuya sahiptir.
―Resmî açıklama

Counter-Strike: Global Offensive'den önceki USP için K&M .45 Tactical sayfasına bakınız.

USP-S, Counter-Strike: Global Offensive 'de yer alan susturucu takılabilen bir tabancadır. Oyuna 14 Ağustos 2013'te Silah Anlaşması (Arms Deal) güncellemesiyle eklenmiştir. Önceki Counter-Strike oyunlarındaki USP 'nin yerini almıştır.

Genel bakış

USP (Universale Selbstladepistole ya da "universal self-loading pistol"), Almanya'da Oberndorf am Neckar Heckler & Koch GmbH (H&K) tarafından geliştirilen bir yarı otomatik tabancadır. Counter-Strike: Global Offensive 'de eski oyunlarda da olduğu gibi oyundaki tabanca, USP'nin bir çeşidi olan USP Tactical'dır. Tabanca 9mm Parabellum, .40 S&W ve .45 ACP mermilerini kullanabilir.

Diğer tabancaların ve eski oyunlardaki USP'lerin aksine USP-S tabancası çok düşük bir cephaneye sahiptir. Rezervde sadece 24 mermi vardır, yani sadece 2 ekstra şarjöre sahiptir. Bu tabanca Anti Teröristler 'e özeldir.

Özellikler

Eğer bu tabanca ekipman menüsünden kuşanılırsa P2000 tabancasının yerini alır, yani Anti Teröristlerin varsayılan tabancası olur. Takıp çıkarılabilen bir susturucuya sahiptir.

Bölge Ana Saldırı
Zırhsız Zırhlı
Kafa 14070
Göğüs ve Kol 34 17
Karın 4322
Bacak 2626
Kırmızı öldürücü vuruşları simgeler.

Dış bağlantılar

Also on FANDOM

Random Wiki