FANDOM

Sis bombası orta boyutlu bir duman perdesi oluşturur. Bu, takımınızı keskin nişancılardan gizlemek, veya yararlı bir oyalama oluşturmak konusunda etkili olabilir.
―Resmi açıklama

Sis bombası, Counter-Strike serisindeki bir bombadır.

Genel bakış

Counter-Strike 'a BETA 6.5 sürümünde eklenmiştir.

Sis bombası yere düştüğünde bir sis bulutu yaymaya başlar.

Global Offensive 'de sis bombası anında bir sis bulutu yayar ve bu bulut 18 saniye sürer.

CS:GO 'da sis bombası molotof kokteylinin veya yanıcı bombanın üzerine atıldığında alevi söndürür.

CS:GO 'da oyuncular sadece bir adet sis bombası taşıyabilirler.

Counter-Strike 'da sis bombası elde tutulurken hareket hızı 250 birim/saniyedir, yani hız kaybı yaşanmaz. Ama GO 'da ve Source 'da oyuncunun hızı 245 birim/saniyeye düşer.

Global Offensive 'in PC sürümünde bütün bombalar üç farklı uzaklığa atılabilir. Ana ateş tuşunu kullanmak uzun mesafede atar, ikincil ateş tuşu bombayı yere bırakır ve iki tuşa aynı anda basmak orta mesafede atar. İki fare tuşuna art arda hızlıca basmak bu üç uzaklıktan farklı sonsuz uzaklık kombinasyonları yaratır.

Sis bombasının Source ve Global Offensive 'de oyuncuya teması az bir hasar verir.[1]

Kepsler

Özellikle CS 1.6 zamanında Türk oyuncuların kendi bilgisayarlarının veya oynadığı internet kafenin bilgisayarının yavaşlığı sis bombası ve flaş atıldığında sunucuda gecikme oluşumuna yol açıyordu. Ayrıca sis ve flaş bombası atmak o zamanlarda birçok kişi tarafından "alçaklık" olarak kabul ediliyordu. CS 1.6 oynayan bir Türk gencinin sis atılmasına karşı tepkisini gösteren İnci Sözlük menşeili "SİS ATMA O.Ç" kepsi Türk keps tarihindeki en önemli kepslerdendir.

Sis atma oç

Kaynakça

  1. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SnMwffT14BY