FANDOM

İsabetli ve kontrol edilebilir, Alman yapımı P2000 zırhsız düşmanlara karşı en iyi ilk raunt tabancasıdır.
―Resmî açıklama

Anti Teröristlerin önceki varsayılan tabancası için KM .45 Tactical sayfasına bakınız.

Heckler & Koch P2000, Counter-Strike: Global Offensive 'de Anti Teröristlerin varsayılan tabancasıdır.

Genel bakış

P2000 önceki Counter-Strike oyunlarındaki USP 'nin yerini almıştır. Almanya merkezli Heckler and Koch tarafından yarı askeri kuvvetler için geliştirilmiştir ve 9mm, .357 SIG, .40S&W kullanabilir. Oyundaki P2000 ise standart 9mm modelini kullanır.

Önceki oyunlardaki USP gibi P2000 de Anti Teröristlerin başlangıç tabancasıdır. Fakat önceki oyunların aksine bir susturucuya sahip değildir ve Teröristler tarafından satın alınamaz. P2000'in hareket hızı saniyede 240 birimdir, yani çok azda olsa oyuncunun hızını düşürür.

Özellikler

Bölge Ana Saldırı
Zırhsız Zırhlı
Kafa 14070
Göğüs ve Kol 34 17
Karın 4322
Bacak 2626
Kırmızı ölümcül vuruşları simgeler.

Ek bilgiler

  • P2000 9x19 mm versiyonundan modellenmiş olmasına rağmen oyunda P250 'nin de kullandığı .357 SIG mermisini kullanması kodlanmıştır.
  • P2000; P250, Glock-18 ve Five-SeveN ile aynı çekme ve yeniden doldurma animasyonlarını kullanır.
  • Bu tabancaya oyunda bir susturucu takılamaz, fakat gerçek hayatta takılabilir.
  • Gerçek hayatta tabancanın sapındaki logoda HK / P2000 yazar, fakat oyundaki modelinde P / 2000 yazmaktadır. Bu muhtemelen telif haklarını çiğnememek için yapılmıştır.

Dış bağlantılar