FANDOM

Counter-Strike oyunlarında Teröristler ve Anti Teröristler adlı iki takım farklı haritalarda karşılaşırlar. Bazı harita senaryolarında haritanın görevlerini tamamlamak veya karşı takımın oyuncularını öldürmek para ile ödüllendirilir. Silah Yarışı ve Yıkım modlarında ise görevleri tamamlamak yeni silahlarla ödüllendirir.

Resmî haritalar

Counter-Strike, Counter-Strike (Xbox), Counter-Strike: Condition Zero, Counter-Strike: Source ve Counter-Strike: Global Offensive 'deki resmî haritaların tam listesi.

Silah Yarışı (ar)

Takım ölüm maçı şeklindeki haritalardır. Oyuncular silah satın alamaz fakat diğer oyuncuları öldürerek yeni silahlara geçer. En son silah Altın Bıçak 'tır ve bu bıçakla birini öldürmek oyuncuya maçı kazandırır.

Yıkım (de)

Bomba imha haritalarına benzerdir fakat sadece bir bombalama alanı vardır ve haritalar çok küçüktür. Oyuncular her bir rauntta en az bir kişiyi öldürerek yeni silahlara geçer.

Suikast (as)

Anti Teröristlerin bir VIP'i kurtarma bölgesine götürmeye çalıştığı ve Teröristlerin de VIP'i öldürerek bunu engellemeye çalıştığı haritalardır. Ayrıca bir takımın diğer takımın hepsini öldürmesiyle de raunt kazanılabilir.

Rehine kurtarma (cs)

Rehine kurtarma haritalarında Anti Teröristler raundu kazanmak için haritada bulunan rehinelerin en az yarısını kurtarmalılardır veya Teröristlerin hepsini öldürmelidir. Önceki oyunlarda bir haritadaki rehine sayısı en az 4'tü, fakat Global Offensive 'de bu sayı 2'ye düşmüştür.

* Aktif hizmet grubu
** Rezerve harita grubu

Bomba imha (de)

Teröristlerin bir bombayı iki tane bombalama alanından bir tanesine kurmakla ve patlayana dek savunmakla görevli olduğu haritalardır. Anti Teröristler, bütün Teröristleri bomba kurulmadan önce öldürebilirse veya kurulmuş bombayı imha ederse raundu kazanır.

* Aktif hizmet grubu
** Rezerve harita grubu
† Operasyon haritası grubu

Kaçış (es)

Teröristlerin Anti Teröristlerden kaçmaya çalıştığı haritalardır. Bu oyun modu Counter-Strike Beta 'da yer almasına rağmen resmî bir oyun modu olarak devam etmemiştir. Herhangi bir Counter-Strike oyununda resmî bir Kaçış haritası yoktur. Ancak Counter-Strike Beta esnasında üç tane harita geliştirilmiştir.

Operasyon haritaları

O anki aktif operasyonda yer alan haritalardır.

Rehine kurtarma

Bomba imha

† Operasyon haritaları grubu

Ek bilgiler

Also on FANDOM

Random Wiki