FANDOM

Görev Turu (Tour of Duty), Counter-Strike: Condition Zero 'da yer alan görev temelli bir oyun modudur.

Genel bakışEdit

Jess Cliffe 'e göre Görev Turu spor oyunlarından esinlenmiştir.

Bu oyun modunda altı adet görev turu vardır ve her bir görev turunda üç farklı harita bulunur. Haritaların çoğu orijinal Counter-Strike 'tan alınmıştır ve dokuları yenilenmiştir. Her haritada 1 ila 3 arasında görev bulunur ve oyuncunun haritayı geçmek için bu görevleri tamamlaması gerekir. Oyuncunun takımı, eğer karşı takım üç raunt üst üste kazanırsa kaybetmiş sayılır.

Zorluk düzeyleri; Kolay, Normal, Zor ve Uzmandır.

TurlarEdit

Görev Turu 1Edit

Görev Turu 2Edit

Görev Turu 3Edit

Görev Turu 4Edit

Görev Turu 5Edit

Görev Turu 6Edit

TeröristlerEdit

Oyun modunda dört farklı Terörist çeşidi (Midwest Militia, Elite Crew gibi) bulunur. Bomba imha senaryosunda bombayı iki bölgeden birine kuracaklardır ve rehine kurtarma senaryosunda Anti Teröristlerin rehineyi kurtarmasını engellemeye çalışacaklardır. Sekiz takıma ayrılırlar.

Terörist botların listesi ve istatistikleri için bu sayfaya bakın.

Anti TeröristlerEdit

Oyuncu en fazla beş adet farklı bot takım arkadaşı seçebilir. Botlar fiyatlarına göre beş gruba ayrılır; fiyat 1, fiyat 2, fiyat 3, fiyat 4 ve fiyat 5. Oyuncu botların kilidini kazandığı saygı puanları ile açar.

Anti Terörist botların listesi ve istatistikleri için bu sayfaya bakın.

MadalyalarEdit

Her bir zorluk düzeyi tamamlandığında bir madalya verilir.

Resim İsim Açıklama
Goodconduct.png İyi Davranış Madalyası (Good Conduct Medal) Bütün Kolay görevleri tamamla.
Bronzemedal.png Bronz Yıldız (Bronze Star) Bütün Normal görevleri tamamla.
Silvermedal.png Gümüş Yıldız (Silver Star) Bütün Zor görevleri tamamla.
Servicemedal.png Savunma Bakanlığı Üstün Hizmet Madalyası (Department of Defense Distinguished Service Medal) Bütün Uzman görevleri tamamla.

Ek bilgilerEdit

Also on FANDOM

Random Wiki