FANDOM

Görev Turu (Tour of Duty), Counter-Strike: Condition Zero 'da yer alan görev temelli bir oyun modudur.

Genel bakış

Jess Cliffe 'e göre Görev Turu spor oyunlarından esinlenmiştir.

Bu oyun modunda altı adet görev turu vardır ve her bir görev turunda üç farklı harita bulunur. Haritaların çoğu orijinal Counter-Strike 'tan alınmıştır ve dokuları yenilenmiştir. Her haritada 1 ila 3 arasında görev bulunur ve oyuncunun haritayı geçmek için bu görevleri tamamlaması gerekir. Oyuncunun takımı, eğer karşı takım üç raunt üst üste kazanırsa kaybetmiş sayılır.

Zorluk düzeyleri; Kolay, Normal, Zor ve Uzmandır.

Turlar

Görev Turu 1

Görev Turu 2

Görev Turu 3

Görev Turu 4

Görev Turu 5

Görev Turu 6

Teröristler

Oyun modunda dört farklı Terörist çeşidi (Midwest Militia, Elite Crew gibi) bulunur. Bomba imha senaryosunda bombayı iki bölgeden birine kuracaklardır ve rehine kurtarma senaryosunda Anti Teröristlerin rehineyi kurtarmasını engellemeye çalışacaklardır. Sekiz takıma ayrılırlar.

Terörist botların listesi ve istatistikleri için bu sayfaya bakın.

Anti Teröristler

Oyuncu en fazla beş adet farklı bot takım arkadaşı seçebilir. Botlar fiyatlarına göre beş gruba ayrılır; fiyat 1, fiyat 2, fiyat 3, fiyat 4 ve fiyat 5. Oyuncu botların kilidini kazandığı saygı puanları ile açar.

Anti Terörist botların listesi ve istatistikleri için bu sayfaya bakın.

Madalyalar

Her bir zorluk düzeyi tamamlandığında bir madalya verilir.

Resim İsim Açıklama
Goodconduct İyi Davranış Madalyası (Good Conduct Medal) Bütün Kolay görevleri tamamla.
Bronzemedal Bronz Yıldız (Bronze Star) Bütün Normal görevleri tamamla.
Silvermedal Gümüş Yıldız (Silver Star) Bütün Zor görevleri tamamla.
Servicemedal Savunma Bakanlığı Üstün Hizmet Madalyası (Department of Defense Distinguished Service Medal) Bütün Uzman görevleri tamamla.

Ek bilgiler

Also on FANDOM

Random Wiki