FANDOM

Counter-Strike: Condition Zero (CS: CZ), Counter-Strike serisindeki bir birinci şahıs nişancı oyunudur. Oyun 2004'te GoldSrc Half-Life motoru kullanılarak yayımlanmıştır. Condition Zero; geliştirilmiş karakter modelleri, dokular, haritalar ve diğer grafik iyileştirmeleri içerir.

Diğer Counter-Strike oyunlarından farklı olarak Condition Zero 'da Tour of Duty adlı bir tek oyunculu görev paketi bulunmaktadır. Bu görevlerde oyuncu Anti Terörist olarak oynar ve ilerledikçe yeni haritaların ve daha güçlü botların kilidini açar. Oyuncunun tamamlaması gereken görevler ise "Clarion 5.56 ile 3 düşman öldür" veya "45 saniye içinde bir raunt kazan" gibi görevlerdir.

Condition Zero, Counter-Strike serisine botları eklemesiyle bilinir. Ama seriye botları ekleyen ilk oyun Counter-Strike 'ın Xbox portudur.

Oyun Steam'den ve perakende olarak yayımlanmıştır ve her iki satın alım yönteminde de Counter-Strike 'ın bir kopyasıyla birlikte verilir.

Ayrıca promosyonel Counter-Strike: Condition Zero Kartları vardır.

Geliştirme Edit

Condition Zero 'nun geliştirilmesi ilk olarak Rogue Entertainment 'a verilmiştir ama şirket iflas edince geliştirmeyi Gearbox Software ve Ritual Entertainment almıştır. Fakat en son ortaya çıkan oyun Valve ile Turtle Rock Studios ortaklığında geliştirilmiştir. Ritual Entertainment'in geliştirdiği versiyonu ise Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes olarak esas oyunla birlikte verilmiştir.

Dış bağlantılarEdit

Also on FANDOM

Random Wiki