FANDOM

Bridge (de_bridge) Counter-Strike: Condition Zero ve Counter-Strike (XBox)'u Gearbox Software oyunun

geliştiricisi iken oyunda bulunan bomba imha haritalarından biriydi.

Genel Bakış

Bridge Gearbox Software oyunun geliştirirken Matt Coombe tarafından yaratılmıştır. Harita gerçek hayatta İtalya'da bulunan bir şehir olan Venedik'e benzemektedir. 2001 yılının Eylül ayında harita aslında suikast (as) haritasıydı. Daha sonrasında 2001 yılının Kasım ayında harita bomba imha (de) görevi olarak değiştirildi. Bu harita Counter-Strike Condition Zero'nun trailerinde görünebilir. Ritual Entertainment Counter-Strike: Condition Zero'yun geliştiriciliğine geçtiğinde harita üzerinde çalışmaya geri döndüler. Haritayı bir rehine kurtarma (cs) göreviyle değiştireceklerdi bu haritanın senaryosu bilinmemektedir. Her ne olsa Ritual Entertainment bu haritayı Counter-Strike: Condition Zero ve Counter-Strike (XBox)'a getirecekti ama nedense harita hiç bir zaman çıkmadı. Günümüzde bu harita Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes'te "Motorcade Assault" olarak geçiyordu. Alman bir hacker Half-Life 2'nin kaynak koduna sızarak oyunu hackledi ve oyunun sızıntı beta sürümünü internette yayınladı bunun yanı sıra Counter-Strike: Condition Zero'nun kaynak kodu hacklenmişti bu Counter-Strike: Condition Zero'nun sızıntı beta sürümünde Bridge haritası "de_bridge" olarak geçiyordu haritanın içinde bir çalışmayan rehine kurtarma alanı vardı. Ama bu haritanın modelleri kayıp ya da bozulmuştu.

Ek Bilgi

  • Teröristler Anti-Teröristlerin doğduğu yerde alış-veriş yapabiliyorlardı. Ama Anti-Teröristler bunu Teröristlerin doğduğu yerde yapamaz.
  • Anti-Terörist botları Anti-Teröristlerin doğduğu yerdeki köprüden zıplıyorlardı ve buda kendilerine hasar veriyordu. Ve botların suda eğilmesi boğulmalarına sebep oluyordu.